MotoRubrica 2: Motociclism şi curse ilegale

April 29, 2009


Saptamana trecuta mi-a atras atentia o stire aparuta pe www.PHonline.ro in care motociclisti satanisti si ucigasi de batrane in baston pe trecerea de pietoni se intreceau cu 300 km/h in Sambata Mare pe bulevardul Castanilor din Ploiesti.  Glumesc, dar cam asta e impresia pe care mi-as face-o daca as citi articolul respectiv cu ochiul unui cititor obisnuit. Avand in vedere ca evenimentul s-a petrecut acum mai bine de o saptamana, nu mai este de foarte mare actualitate, dar nu ar strica sa discutam un pic pe marginea lui.

Am distins 2 mesaje in acea stire. Primul ar fi acela in care motociclistul este descris ca un demon al vitezei si ca un infractor recidivist (“Culmea e că în fiecare an e la fel: motocicliştii îşi fac de cap”).  Ma mir ca nu s-a mers mai departe cu fabulatia asta si sa se creeze scenarii de genul: “asemenea curse au loc saptamanal pe strazile din Ploiesti, participantii nu tin cont ca pun in pericol viata lor si a altor persoane, pun in joc sume mari de bani pentru aceste curse, etc., etc., etc. ”; hai sa fim un pic realisti, nimic din ce scrie in acea stire nu e adevarat. In primul rand nu am auzit pana acum de curse ilegale intre motociclisti. Faptul ca mai scapi mana in gaz mai mult decat trebuie cand vezi o strada dreapta si goala in fata ta nu vad cum ar putea fi comparata cu o cursa ilegala. Vad masini facand asta zilnic, ba chiar si cand e trafic intens. Schimba benzile de circulatie la viteza mare, taie calea celorlalti participanti la trafic cu un risc mult mai mare de a produce un accident grav si totusi nu fac subiectul unei stiri de acest gen.

Filmuletul postat odata cu stirea nu face decat sa intareasca ceea ce am spus mai sus: o strada goala, dreapta, fara gropi,  fara un pericol previzibil si imediat, un risc scazut de accident, doi motociclisti au tras de acceleratie exagerat de mult, indemnati de avantajele enumerate mai sus. Asta nu inseamna ca “motociclistii isi fac de cap in fiecare an” si fac curse ilegale in Sambata Mare. Afirmatia ne pune la  toti stampila in frunte: INFRACTOR. Toti avem momente in care nu respectam viteza legala, important e sa o facem fara a ne pune viata in pericol. De fapt, pericol  de accident ar fi fost daca se intampla ca vreun smecher sa iasa cu masina de la restaurantele din zona si sa taie linia dubla continuă, de lene sa mai mearga pana la sensul giratoriu, cum se intampla frecvent in acea zona.

Al 2-lea mesaj ar fi acela ca “poliţia întârzie să reacţioneze”, si ca ar trebui sa ia masuri speciale impotriva acestor motociclisti. Total neadevarat. Imi vin in minte numai exemple in care masina de politie cu radar se facea ca nu vede cate un Porsche Cayenne, sau cate un E Classe care rula cu peste 100km/h in localitate, dar la auzul unei tobe de motocicleta, agentul devine vigilent instantaneu si sare ca disperatul in fata motociclistului sa nu cumva sa-l scape. O astfel de intamplare s-a petrecut vara trecuta, cand intr-o seara, un agent, pe nume Stoian, a iesit in fata unui grup de motociclisti incat nu mai stia fiecare pe unde sa se bage ca sa nu se faca gramada unul peste altul; asta pentru ca agentul, in disperarea sa de a nu rata vreunul a sarit fix in fata lor, taindu-le calea. Sunt curios ce s-ar fi intamplat daca cineva intr-adevar l-ar fi luat pe ghidon si l-ar fi trantit la pamant?!

Intr-un fel inteleg politia rutiera cand nu se incumeta sa opreasca vreun seria 7, sau vreun S Classe; la cum merg treburile in tara asta cine stie ce ruda sau ce prieten al vreunui deputat sau senator o fi la volan, mai bine sa nu se complice.

Intr-adevar, Politia intarzie sa reactioneze, dar nu in cazul asta. Politia intarzie sa reactioneze in cazul soferilor care trec pe culoarea rosie a semaforului, care nu stau la stop, care intorc pe linia continua, care nu se asigura la schimbarea directie de mers, care nu dau prioritate, care de batrani ce sunt nu mai sunt apti pentru a conduce si nu in ultimul rand a celor care si-au luat permise pe spagi. Ganditi-va totusi ca traim intr-o tara in care avem soferi profesionisti care nu stiu sa citeasca; si cu toate ca am enumerat mai sus numai cateva din problemele traficului din Romania, mai sunt unii jurnalisti care considera ca Politia ar trebui sa se sesizeze asupra „CURSELOR ILEGALE DIN FIECARE AN IN SAMBATA MARE” facute de motociclisti. 

Cam asta ar fi despre „cursele ilegale” si despre motociclistii care „isi fac de cap” si despre „politia care intarzie sa reactioneze” – o stire care frustreaza…cum fac toate stirile care nu sunt de calitate si care se difuzeaza pentru ca publicul, cu un nivel intelectual mediocru, le savureaza.

Referitor la comentariile starnite de stirea respectiva, faza cu circuitul de drag finantat de primarie este de-a dreptul puerila. Adica avem semafoare care sunt stricate de cateva luni in intersectii aglomerate din Ploiest, avem gropi in carosabil care pun in pericol viata cetatenilor si pe care nimeni nu le baga in seama de luni de zile, si unii isi doresc pista de 1 km de drag racing cado’ de la primarie, dar deja ne indepartam de la tema rubricii si anume: motociclismul.

Asteptand critici din partea celor care or sa vrea sa-mi demostreze ca nu am dreptate va invit sa cititi si rubrica de saptamana viitoare.

CITEŞTE ŞI:

MotoRubrica 1: Începător pe motocicleta supersport

MotoRubrica 3: Şoferi versus motociclişti

Motorubrica 4: Totul despre echipamentul motociclistului

DAR ŞI:

Despre Maşini Noi

Despre Maşini SecondHand

Despre AutoModele

Popularity: 25% [?]

Stimate Domn !

Apreciez postul Dvs. am sa devin abonat.

Apropos de permise auto luate pe spagi… Uite cum vad eu situatia :
- 1. Avem primar de sector in capitala cu permis luat pe spagi. Persoane publice… fotbalisti… actori locali…. numai vedete….
- 2. In urma prea costisitoarei achete au gasit o lista cu posesori de permise ” pe naspa ” si au spus asa : Le anulam. Sa faca scoala si sa isi ia permis pe bune ! Astia sunt pericole in trafic ! Au facut multe accidente ! Pe politistii care au facut asta-i cercetam si-i dam afara din politie !
- 3. A-ti lua permis pe naspa, pe langa o mare dovada de incompetenta si de prostie cruda… inseamna : dare de mita -respectiv luare de mita; asociere in vederea comiterii de infractiuni ; trafic de influenta ; fals si uz de fals; conducere pe drumurile publice fara a poseda permis de conducere.
Codul penal roman prevede minim 3 ani de puscarie pentru oricare din infractiunile de mai sus. Nu mai spun ca se si cumuleaza.

Spor la calcule !

Comentariu by Bebe — April 30, 2009 @ 12:19 pm

nu prea ai abordat subiectul “motociclism”. slabut

Comentariu by bob — April 30, 2009 @ 12:35 pm

Domnule Alexandru Pepelea, daca bulevardul era gol asta nu inseamna ca nu era nici un pericol. Oricand poate aparea unul. De ce nu te gandesti ca putea sa apara in orice moment un copil, o batranica senila, un caine s.a.m.d. ? Dar cred ca iti cer prea mult cand iti cer sa “gandesti. Cereti sa fiti respectati in trafic? Pai cum dracu sa fiti respectati in trafic daca voi nu respectati nici macar regulile de bun simt? Ca de alea rutiere ati auzit doar cand ati dat examenul de conducere.

Comentariu by Diana — April 30, 2009 @ 2:25 pm

Diana, da-mi voie sa-ti spun ca dupa ce am analizat foarte atent textul tau am ajuns la concluzia ca esti o femeie frustrata in trafic (sunt convins ca frustrarea provine din alti factori). Cu toate acestea, nu pot sa nu recunosc, ceea ce ai scris in comentariu referitor la pericol este cat se poate de adevarat; dar te asigur ca si drumul de la scara blocului pana la magazinul de la colt are pericolele lui care te pandesc la tot pasul…iti doresc succes la cumparaturi si la parcari laterale cu spatele.

Comentariu by Pepelea — May 1, 2009 @ 11:05 am

Sunt de acord cu DIANA !

Comentariu by Dicu Ionut — May 2, 2009 @ 7:16 am

Daca eram o femeie frustrata in trafic si nu numai, te asigur ca imi cumparam motor. Cumparandu-mi un motor scapam de toate complexele si frustrarile gandindu-ma ca lumea este a mea. Vedeam si eu ce inseamna sa fi fericit atunci cand depaseam o coloana de “fraieri” care stau la semafor demostrandu-le ce inseamna de fapt “cai putere”. Ma bucur totusi, ca nu m-ai contrazis cand am spus ca nu respectati nici macar regulile de bun simt iar ganditul este pentru cei carora nu li se potriveste: “La ce bun sa ai creier daca ai motor?”, nu pentru voi. Si te asigur ca nu risc printre blocuri sa ma calce un retard care merge cu 150 de km la ora pe un motor. Eu tie iti doresc sa ai o “sclipire” si sa te lasi de motoare, sa te faci psiholog daca tot crezi ca ai astfel de talente. Daca nu, contacteaza o vrajitoare, poate te primeste ca ucenic. Mult succes in noile tale activitati.

Comentariu by Diana — May 2, 2009 @ 10:27 am

Draga Diana, sincer eu cred ca tu esti frustrata din alte motive. Cred ca ai fost (sau esti) indragostita de vreun motociclist, daca nu chiar de cel care scrie rubrica, si ti-a dat cu flit si acum ti s-a pus pata pe toti cei care impartasesc aceasta pasiune. Eu te sfatuiesc sa o lasi mai moale cu comentariile injurioase pentru ca nu demonstrezi decat lipsa de bun simt ceea ce nu este deloc frumos pentru o femeie. Tinand cont de faptul ca ai in vocabular cuvinte gen “retard” deja ma ajuta sa-mi formez o imagine de ansamblu asupra ta. Si daca tot suntem la capitolul sugestii, iti sugerez eu sa demonstrezi ceva mai multa obiectivitate, iar mie nu te obosi sa-mi sugerezi sa ma las de motoare (pentru ca nu sunt motociclista) si sa ma fac psiholog (PENTRU CA DEJA SUNT).

Comentariu by Yve — May 2, 2009 @ 4:55 pm

Draga Yve, nu sunt si nu am fost niciodata indragostita de un motociclist iar de cel care scrie rubrica nici atat.Sunt cat se poate de obiectiva. Comentarii injurioase?
Ma faci sa rad. Nu as avea nimic cu ei daca pasiunea lor nu i-ar afecta si pe cei din jur. Te asigur ca multa lume este de aceeasi parere cu mine iar daca nu crezi, te invit sa facem un sondaj pe tema asta. Sa vedem daca atunci vei zice ca toata lumea este frustrata si ca este total lipsita de obiectivitate din motive pe care le vede numai psihologul din tine. Iar daca tie, psiholog fiind, iti ajunge un cuvant banal ca “retard” sa iti faci o imagine despre o persoana da-mi voie sa-ti spun ca esti foarte tare, ma mir ca mai esti printre noi si nu undeva prin America. Iar sfaturile te rog sa ti le pastrezi. Have a nice day!

Comentariu by Diana — May 3, 2009 @ 10:09 am

Diana rules ! Pacat de voi ceilalti care-i dati apa la moara fustitei colorate care umbla cu tramvaiul de frica motoarelor. Ea are probleme cu babele senile si cu copiii !
Simpatico ! Mai bine plateste intretinerea si cablul ala ca pierzi cu nemiluita “fetele marinarului”… cat despre Cabral…. cred ca te omoara dorul.

Comentariu by Bebe — May 4, 2009 @ 10:06 am

Mda… Va explica tatae cum e treaba…
Alex Pepelea e probabil indragostit de motorul lui, probabil ca si-o baga in mers in rezervor, pentru senzatii tari. Nu scrie rau, scrie prost.
Diana e cu capul, se baga in seama aiurea, probabil ca are permis de putin timp si inca ii e frica de motoristi.
Psiholoaga lu Papuc e geniala, cred ca e prietena lui Alex Pepelea, prea le explica ca la gradinita.
Problema se pune asa: motoarele sunt pentru cei ce au probleme cu putza. Mie imi ofera sexul suficienta adrenalina. Si daca tot tin ceva fierbinte intre picioare, e de preferat sa nu fie ceva metalic, zgomotos si urat mirositor, ci ceva catifelat, moale si placut mirositor. :))

Comentariu by Vumvum cel Mic — May 4, 2009 @ 10:30 am

Frate omul asta a expus o parere si a argumentat-o; daca nu sunteti de acord cu el nu trebuie sa il injurati ca nici el nu v-a injurat pe voi, pur si simplu veniti si voi cu niste argumente plauzibile; iar faptul ca in loc sa aduceti aceste argumente il injurati nu denota decat ca suferiti de impotenta intelectuala. Iar referitor la filmuletul ala vreau sa va zic ca oamenii aia “rai care omoara babe senile si sperie copii” doar treceau pe acolo si fac pariu ca nu aveau mai mult de 70-80 km/h. Iar dak cel care a scris cacatul ala de articol ar fi avut un pic de habar de vreun motor si-ar fi dat seama ca dak motoarele alea kiar faceau o cursa ilegala nu se mai intelegea nimik pe filmuletul ala prost.

Comentariu by jbc_crow — May 4, 2009 @ 12:38 pm

@diana: hai sa te dau o tura poate te mai razgandesti; lasa si tu nr de tel sa ne vedem

Comentariu by jbc_crow — May 4, 2009 @ 12:45 pm

@ Diana si Yve: fetelor, nu va mai certati, e destul pt. toti.

@ Vumvum cel Mic: ciudat ca te lauzi cu performante sexuale si te numesti “vumvum cel mic”. Probabil esti vreun manelist fara scoala. Te rog sa nu mai comentezi pe rubrica mea asemenea mizerii de adolescent complexat. Nu intereseaza pe nimeni ce-ti place tie sa tii intre picioare, iar sexul cu tine insuti nu-ti ofera la fel de multa adrenalina ca mersul pe motor.
Fac apel si la cei care citesc rubrica sa nu-i mai raspunda lui “VumVum Cuceritorul”; poate daca nu-l bagam in seama pleaca. Sa aveti o zi usoara!

Comentariu by Pepelea — May 4, 2009 @ 1:14 pm

apropo: vara trecuta mergeam cu motorul pe bulevard cu 470 km/h (deja omorasem 74 de babe senile calcasem 48 de caini si speriasem teribil 756 de copii) au trecut pe langa mine 2 masini fara numere care rulau cu viteza mult mai mare ca a mea, si dak nu as fi iesit pe contrasens ma loveau cu siguranta.Si asta nu e un caz singular. Dar de astia nu mai scrie nimeni si nu mai pune nimeni filmulete cu curse ilegale. Si sa nu mai vorbesc de cate ori cineva mi-a intors masina in fata fara sa se asigure, ma rog probabil ca asta e ok, doar motociclistii sunt niste bestii frustrate care imbolnavesc bosorogii de imina, nu???????

Comentariu by jbc_crow — May 4, 2009 @ 4:03 pm

Ptr Dl Alexandru Pepelea
Fitele pe doua roti nu te ajuta cu nimik…chiar daca bulevardul era gol asa cum sustii nu ar fi trebuit sa maresti viteza, trebuie sa fi mai constient de “schimbarile de situatie” din trafic, deoarece conduci si un autoturism destul de puternic, si sti ca este posibil ca oricand sa iti sara in fata un caine sau un copil (atunci cand nici nu te astepti). Dar se pare ca esti la fel de inconstient la fel ca toti ceilalti care sunt pe doua roti… Nu va pasa decat de voi in momentul in care vedeti acul kilometrajului crescand usor spre “maxim”. Daca se intampla un accident, nu stiti decat asa dati vina pe soferii de autoturisme, ca ei au fost de vina ca v-au taiat calea sau ca nu va lasa sa treceti cand vreti voi, dar v-ati gandit vreodata ca nu au unde sa se replieze… Se pare ca la asta nu va ganditi inainte sa faceti comentarii absurde..Faceti-va frate banda speciala pentru voi… si atunci puteti gonii in voie, fara sa va fie frica ca va sare ceva in fata. Sa-ti fie rusine, credeam ca te duce capul mai mult, dar se pare ca m-am inselat.Cat despre “psiholoaga Yve” sa o lase mai usor ca nu ne intereseaza parerea ei de gradinita, ea mai bine sa aibe grija sa nu mai murdareasca barbatii pe burta de fond de ten:)).

Comentariu by alexa — May 4, 2009 @ 4:45 pm

Draga “Vumvum cel Mic” hai ca-ti explica “Psiholoaga lu Papuc” un aspect pe care mai mult ca sigur n-ai sa-l intelegi, si daca prin vreo minune ai sa-l pricepi totusi, n-ai sa-l recunosti.
La baza Piramidei trebuintelor a lui Maslow (de care f probabil sa nu fi auzit tu) se situeaza nevoile cele mai primitive, adica exact alea care nu ne deosebesc nicicum de animale. SEXUL este una din acele nevoi primitive. Sex face si catelul meu, deci din declaratiile pe care tu le dai, rezulta ca tu nu te deosebesti cu mare lucru de toti cainii de pe toate strazile care fac sex.
Ori baietii astia care deja au ajuns sa aibe hobby-uri atat de complexe cum este motocilismul sunt cu muuulte trepte mai sus decat tine pe scara evolutiei. Sa nu mai vorbesc de faptul ca vorbesti despre sex cu atata patima ca ma faci sa cred ca ti-ai pierdut ieri virginitatea. Stii tu ca sunt doua categorii de oameni: care fac sex si care doar vorbesc despre sex. Tu esti in a 2-a categorie.

Comentariu by Yve — May 4, 2009 @ 7:38 pm

Nu degeaba va numiti “Donatori de organe”.De ce sa se mai chinuie intr-un scaun cu rotile cand se poate duce direct la 2 m.Asa ca faceti chestia asta cat mai des , dar numai cand sunt doar oameni ca voi prin preajma,sa nu cumva sa loviti si un om nevinovat.
Spor la treaba….si …acceleratia la maxim ! :))
PS : Eu nu am vazut nici un motociclist sa mearga cu 50 de km/h in localitate(sau 60),cand o sa vad atunci o sa-mi cumpar un scuter si o sa fac liniute cu ” riderul ” asta …Pepelea sau cum l-o chema :)

Comentariu by Dicu Ionut — May 4, 2009 @ 8:37 pm

Alexa draga, as putea sa-ti raspund la fel dar ar insemna sa ma cobor la nivelul tau ;))

Comentariu by Yve — May 4, 2009 @ 10:14 pm

Bebe, da-mi voie sa-ti spun ca m-ai lasat fara cuvinte. Logica ta este foarte tare iar incepand de astazi esti idolul meu! :))

Comentariu by Diana — May 5, 2009 @ 8:37 am

Pepelea daca tot ai threadul asta “motociclism” hai sa ne concentram mai mult pe subiectul moto si nu pe interminabilele discutii intre noi si automobilisti.Iti zic eu ca oricum aici nu gasesti automobilisti ci doar niste pasarele transpirate flesca cand intalnesc primul sens giratoriu si carora li se opreste motorul la plecarea de pe loc si manelisti genul 4tuning pe care daca i-ar opri ARR-ul le-ar face dosar penal pentru conducerea conservei mostenire de familie.Cat despre domnul Dicu nu ma pot abtine sa nu ii las scris aici ca de va fi sa donez ceva dansului ii voi dona organul genital de motociclist.Am totusi o mare dilema.De ce in trafic din ce in ce mai mult automobilisti incearca sa ma lase sa trec ,imi fac loc sa pot intra printre masini in general se obisnuiesc si ne inteleg.REPET: din ce in ce mai multi.Ca sa nu mai vorbim de Bucuresti oras pe care de altfel il detest tocmai din prisma mersului cu auto acolo.Cu motocicleta mi s-a parut ca sunt in Italia sau in alta tara.Deci lumea ne intelege.Cateodata ii inteleg si eu pe acei soferi care gresesc.Nu exista om care sa nu greseasca.Chiar si noi gresim.Dar nu catalogati un grup dupa cateva uscaturi.Stiti care e cel mai bun motociclist? Ala de imbatraneste.Si cu asta am zis tot.Mersul pe motocicleta necesita multe chestii pe care mersul cu masina nu le scoate la iveala.Oamenii astia care comenteaza si nu inteleg sunt acei redusi care au mers pe jos sau cu transportul in comun si acum datorita avalansei de credite si leasinguri si multumita fabricii renumite de la Colibasi au reusit sa reduca bugetul familiei ca sa posede o conserva marca Dacia si odata trecuti prin furcile caudine ale examenului auto (va dati seama cata munca) ies pe strada….dar acolo surprizaaaaaa mai sunt o gramada de participanti la trafic si cuuuuulmeeaa din calea lor nu se da nimeni si extraordinar ii mai si claxoneazaaaaa.Dar din nou tehnica e cu ei si datorita ratelor facute la Altex au un calculator conectat la internetul de la romtelecom si booom au nimerit aici.Scurt clar si la obiect.Cat pentru soferitele de centura nu mai zic decat ca soferia si bucataria n-au nimic in comun.Bine asta era o vorba cand femeile stiau sa gateasca.Till next time…

Comentariu by john doe — May 5, 2009 @ 9:08 am

Yve draga,nici nu ai cum sa te cobori la nivelul meu.deorece tu esti la subsol sub mine.asa k niciodata nu ai cum sa fi la nivelul meu….. Si nu il mai pupa in cur atata pe faimosul motociclist Pepelea..ca oricum nu ai sa primesti ceea ce iti doresti u de la el:)))

Comentariu by alexa — May 5, 2009 @ 9:36 am

pt john doe, domnule donator de organe… spre cultura ta generala… unele femei sau soferite de centura(asa cum tu le-ai numit) conduc mult mai bine decat un barbat… repet UNELE. Asa ca numai vb in general…

Comentariu by alexa — May 5, 2009 @ 10:46 am

Draga John Doe,pacat de tine,erai baiat de treaba …oricum frumos nick-ul :))
Stupefiant de sugestiv …..

Comentariu by Dicu Ionut — May 5, 2009 @ 11:13 am

salut
nu-s motociclist, dar sper ca voi fi.
nu mi se pare ca Alexandru ar trebui sa promoveze o astfel de idee cum ca pe drumurile goale e ok sa-i dai in goarna. am fost si eu surprins de niste motociclisti care “apareau” de undeva.. si eu ii las sa treaca pe spatiul dintre benzi.. (desi cred ca automobilistii ii invata prost). ce sa mai zic.. daca niste pe internet nu se indeamna la prudenta.. atunci pe strada cu adrenalina in creier ce sa mai zic..

Comentariu by marius — May 5, 2009 @ 5:02 pm

Draga Alexa, cred ca m-am prins cine esti. Esti noua ucenica a mamei Omida si ai citit in globul de cristal ce vreau eu de la “faimosul motociclist Pepelea”. Poate stabilim o intalnire sa-mi ghicesti si-n palma:)) Nu vad de ce te procupa atat pe tine pe unde vrem noi sa ne pupam. Esti cumva geloasa sau ce?

Comentariu by Yve — May 5, 2009 @ 8:49 pm

Pai sa le luam pe rand:
toarasaaa alexa cu tine termin repede:Femeie dupa revolutie sa conduca bine n-am vazut!!! Si crede-ma ca circul enorm.Sunt insa cateva exemplare care ar da clasa multor barbati.
Femeile au un atu la examenul auto ca de altfel si la scoala..sunt mai tocilare iar examenul la orash depinde de look-ul fiecareia.Du-te la un examen auto si ai sa vezi ce n-ai vazut la pitzipoanca.org.
Dicu …sunt inca baiat de treaba.
Marius lasatul sa treaca printre benzi in amarata si inapoiata Olanda este OBLIGATIE LEGALA.Numai o minte de roman incuiat,retard,ceapist ar gandi la modul : “CE BAAAH SA TREACA ALA INAINTEA MEA” ..repet NU E CONCURS dar unii automobilisti nu inteleg asta.Mi-as dori sa circuli in Italia si sa nu respecti un participant la trafic scuterist/mopedist/motociclist, iti zic eu ca ti-ar sari in cap in primul rand SOFERII.
Dar ce sa facem in Romania? Legea grajdului.

Comentariu by john doe — May 6, 2009 @ 8:27 am

Cred ca cel mai bine pentru motociclistii forjatori este sa se duca pe un circuit, acolo isi vor dovedi valoarea..sau nu.

Cat despre automobilisti…nu am ce sa spun, astia suntem; unii arunca cu coji de banane , altii sunt civilizati

Comentariu by Hennessy — May 6, 2009 @ 10:10 am

ptr YVE… daca tot spui ca sunt ucenica mamei omida, am citit aseara in stelele verzi :)) … ca tine nu exista… si ptr domnul john doe: te invit la o liniuta, sa vedem atunci cat de bun esti(ca de gura toti sunteti buni).

Comentariu by alexa — May 6, 2009 @ 10:13 am

alexa te droghezi? nu servesc liniute drogurile nu sunt pentru mine:))) ..daca vreau adrenalina ma duc pe un circuit ceva.

Comentariu by john doe — May 6, 2009 @ 11:09 am

john, ceea ce am vrut sa spun e ca mi se pare mai periculos daca motociclistii circula intre benzi, decat daca stau pe banda ca o masina.. eu il vad, el imi vede semnalizarile.. tu ce zici?

Comentariu by marius — May 6, 2009 @ 12:47 pm

Iar oglinzile retrovizoare in numar de 3 bucati la ce folosesc?!?!

Comentariu by john doe — May 6, 2009 @ 2:43 pm

Pepelea Scriitoru’… :) Ce polemici aici, frate!!

Comentariu by Silas — May 6, 2009 @ 2:51 pm

[...] motociclistului, dar avand in vedere comentariile pe care le-a starnit ceea ce am scris saptamana trecuta, m-am gandit ca ar fi bine sa raman si saptamana aceasta intr-o tema asemanatoare. Inca astept sa [...]

Pingback by Stiri din Prahova si Ploiesti - Pentru ca prahovenii citesc presa pe internet » Ziar Online » MotoRubrica: Şoferi versus motociclişti — May 6, 2009 @ 3:02 pm

john.. poate trebuie sa evit o groapa. nu cred ca banzile noastre sunt facute sa mearga si o masina si un motor in paralel.

Comentariu by marius — May 6, 2009 @ 4:33 pm

d-le bob cu comentariu din 30 aprilie,
ii ceri autorului articolului sa gandeasca ceea ce inseamna ca te pretinzi intelectual, nu te supara, da-mi voie sa-ti spun ca esti un ratat daca vb asa si il faci si cretin pe autorul articolului. vb de reguli de circulatie , cred ca faci parte din cei cu permise luate pe curcani ca pe timpul lu’ ceausescu, ceea ce explica si stare ta de comunist. intai invata sa te adresezi si dupa aceea apuca-te sa scrii pe un site. m-a deranjat adresarea asupra autorului, iar putina dreptate visavi de pericolul ce poate aparea oricand , dar nu jigni oamneni si nici pe motociclisti pt ca si dintre soferi sunt 80% care habar nu au de reguli de circulatie si fac mult mai multe probleme in trafic decat acei motociclisti de care te-ai oparit dumneata. eu chiar ii respect pe motociclisti si chiar le fac loc si ii ajut sa circule mai usor iar asa poate evit un posibil accident. nu razbunandu-ma pe ei rezolv pb, ci incercand sa ne evitam reciproc si sa ne ajutam facandu-le loc sa treaca printre masini la semafor.m-as bucura sa iei partea pozitiva din acest mesaj si sa pui in practica in trafic ceea ce ti-am zis si nu sa ii acuzi doar pe ei , ca de cele mai multe ori soferii sunt de vina in accidentele cu motociclisti, eu chiar am asistat la cateva si crede-ma ca asa e.

Comentariu by bogdan — May 6, 2009 @ 9:09 pm

scuze doamna diana catre dansa era trimis acest mesaj de mai sus

Comentariu by bogdan — May 6, 2009 @ 9:10 pm

doamne cate comentarii rautacioase si lipsite de cultura. in afara granitelor acestei tari mizerabile si plina de inculti , nu ai sa vezi niciodata asa ceva, oamenii se respecta in trafic chiar daca gresesti nu sar cu gura , claxoane , injurii si asa mai departe pe cel vinovat, din contra il inteleg si ii fac loc si acei soferi care se considera soferi il evita ei pe acel indisciplinat in tarfic, de aceea nu va pute-ti debarasa de ceausescu, v-a indoctrinat criminalul ala de nu vreti sa iesiti din cocina asta niciodata.de aceea romania nu va ajunge niciodata o adevarata tara europeana, mi-e scarba sa va citesc comentariile cu toate ca nu sunt motociclist dar in acelasi timp ma mira nivelul de incultete al acestei tari, pacat de ea ca e o tara frumoasa dar vai de oamenii care o locuiesc

Comentariu by bogdan — May 6, 2009 @ 9:18 pm

nu toate femeile sunt catastrofe in trafic, mai sunt si unele de iti e mai mare dragul sa mergi cu ele la volan si dau calsa multor barbati dar credeti-ma nu exista decat 2 categorii de soferite : bune sau chiar foarte bune daca vreti sa le spune-ti asa si catastrofe. iar cel care le-a facut loc la motociclisti in trafic respect pt el din tot partea unui sofer ai dat dovada de om care are capul pe umeri cu scopul pt care a fost pus acolo si ca sa nu-i ploua in gat. trebuie sa-i intelegem si pe motociclisti ;domnilor AU APARUT SI EI PRINTRE NOI. merge-ti in italia si ve-ti intelege fenomenul, emancipati-va

Comentariu by bogdan — May 6, 2009 @ 9:29 pm

Draga Bogdan, spui ca sunt rautacioasa si o ratata ca jignesc autorul. Ai citit ultimul lui articol? El spune ca toti cei care nu au aceeasi parere cu el sunt niste taranai, paraziti, inculti ascultatori de manele. Deci am avut dreptate sa il fac cretin. Cat despre motoare, iar m-ai inteles gresit. Nu am nimic personal cu el, e dreptul lor sa circule. Tot ce vreau de la ei este sa circule civilizat! Atat.

Comentariu by Diana — May 7, 2009 @ 8:52 am

daca am inteles gresit imi cer scz dar toata lumea si in special soferii, cum sunt si eu de altfel, le-a-ti pus o amprenta foarte rautacioasa dar hai sa ne gandim la ceea ce facem si noi in trafic cu msinile si dupa aceea sa-i criticam pe ei, ca si noi suntem uneori adevarate bombe pe drumuriule publice si spun noi ca sa nu creda cineva ca eu ma exclud, dar hai sa vedem gunoiul din ochiul nostru mai intai si sa incercam sa nu le dam nici noi ocazia de a face ceea ce fac pe sosea. multumesc

Comentariu by bogdan — May 8, 2009 @ 3:16 pm

[...] MotoRubrica 2: Motociclism şi curse ilegale [...]

Pingback by Ploiesti + Stiri = PHonline.ro » Ziar Online » Motorubrica 6: Cum se tranformă o plimbare într- o tragedie — May 27, 2009 @ 2:49 pm

[...] MotoRubrica 2: Motociclism şi curse ilegale [...]

Pingback by Ploiesti + Stiri = PHonline.ro » Ziar Online » MotoRubrica 7: Ştiaţi că avem un ploieştean campion pe circuit? — June 4, 2009 @ 1:08 am

[...] MotoRubrica 2: Motociclism şi curse ilegale [...]

Pingback by Ploiesti + Stiri = PHonline.ro » Ziar Online » MotoRubrica 9: MotoGP - 14 iunie - Catalunya — June 18, 2009 @ 4:42 am

Comentează